الأربعاء، 10 أبريل 2019

الشاعر القدير / Mohamed Rashed .. عشمان فيكي


عشمان فيكي
............
اوعي في يوم تبكيني ..... او حتي تفكري تسبيني
ده انا اختارتك وحبيتك.... وف قلبي قفلت عليكي
لا يوم اقدر ابعد ............. او حتي اخلف لما اوعد
ده طبعي ومش شاريه...... وعشان كده مش بداريه
ولسة برده عشمان
انك تزيدي في حبك ليا..... ومن حنانك تسقيني شوية حنية

وتطبطبي دايما علي ....... يا بختي يا هنايا بيكي وبيا
وانا والله قاعد مستني ..... حبيبي ييجي جنبي
اصل انا بجد ناوي .......... اغزل فيكي غناوي
واعزف علي اوتاري............ غنوة من دمي
وبرده عشمان فيكي
تيجي وتداويني ....... ومن جرحي تدعيلي
ياللي الدنيا بيكي ..... ما تحلي والله غير بيكي
ولسة عشمان فيكي
اهداء
بقلم ؛-: محمد راشد

هناك تعليق واحد:


  1. الشاعر القدير / Mohamed Rashed
    الله الله الله
    قمة في الروعة
    ما أجمل الكلمات
    حينما تكتب بدفات القلوب
    راااااااائع إحساسك
    سلمت شاعرنا القدير
    دمت بتألق
    دمت بكل رقة وإحساس
    تحيتي لك
    خالد العطار

    ردحذف

الشاعر القدير / Ayham Al Yuosef‎‏ .. ما الحب يا سادة

الشاعر ‏‎ Ayham Al Yuosef ‎‏ النص / ما الحب يا سادة ................... مدرجة في Blogger مرئية لمحركات البحث تم التسجيل والتوثيق على blog...