عشمان فيكي
............
اوعي في يوم تبكيني ..... او حتي تفكري تسبيني
ده انا اختارتك وحبيتك.... وف قلبي قفلت عليكي
لا يوم اقدر ابعد ............. او حتي اخلف لما اوعد
ده طبعي ومش شاريه...... وعشان كده مش بداريه
ولسة برده عشمان
انك تزيدي في حبك ليا..... ومن حنانك تسقيني شوية حنية
وتطبطبي دايما علي ....... يا بختي يا هنايا بيكي وبيا
وانا والله قاعد مستني ..... حبيبي ييجي جنبي
اصل انا بجد ناوي .......... اغزل فيكي غناوي
واعزف علي اوتاري............ غنوة من دمي
وبرده عشمان فيكي
تيجي وتداويني ....... ومن جرحي تدعيلي
ياللي الدنيا بيكي ..... ما تحلي والله غير بيكي
ولسة عشمان فيكي
اهداء
بقلم ؛-: محمد راشد
ردحذفالشاعر القدير / Mohamed Rashed
الله الله الله
قمة في الروعة
ما أجمل الكلمات
حينما تكتب بدفات القلوب
راااااااائع إحساسك
سلمت شاعرنا القدير
دمت بتألق
دمت بكل رقة وإحساس
تحيتي لك
خالد العطار